Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMatusiková, Lucjacs
dc.contributor.authorKrejčží, Terezacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:09:09Z
dc.date.available2013-06-26T11:09:09Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97500
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractV bakalářské práci je zpracováno téma reklamace. Jsou zde vysvětleny pojmy pojící se s legislativou, je zde prezentovaný obchod s obuví a organizace chránící spotřebitele. Podle výsledků dotazníkového šetření jsou analyzovány zkušenosti s reklamacemi a na jejich základě jsou navrhnuta vhodná doporučení.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis compiles the topic of complaints. It explains concepts connected to legislative, and it also presents a shoe shop and organisation for customer protection. It also contains analysis of experiences with complaints according to resluts of questionnaires along with recommendations based on this analysis.en
dc.format.extent3065888 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectReklamacecs
dc.subjectReklamační řádcs
dc.subjectVadycs
dc.subjectOdpovědnost za vadycs
dc.subjectZnalecký posudekcs
dc.subjectSpotřebitelcs
dc.subjectProdávající.cs
dc.subjectComplainten
dc.subjectComplaint Rulesen
dc.subjectDefectsen
dc.subjectLiability for Defectsen
dc.subjectExpert Opinionen
dc.subjectConsumeren
dc.subjectSeller.en
dc.titleAnalýza zkušeností s reklamacemi ve vybraných organizacíchcs
dc.title.alternativeAnalysis of Experience with Complaints in Selected Organizationsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMudron, Ivancs
dc.date.accepted2013-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKRE0081_EKF_B6208_6208R037_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam