Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBlecharz, Pavelcs
dc.contributor.authorSchreierová, Sabinacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:10:04Z
dc.date.available2013-06-26T11:10:04Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97656
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá zhodnocením úrovně kvality elektronického obchodu NAKUPTEUNAS.CZ. Teoretická část je zaměřena na kvalitu, její plánování, řízení, prokazování a zlepšování, spokojenost zákazníka a poskytování služeb formou elektronického obchodování. Teoretická část je doplněna obrázky, grafy a tabulkami v příloze. Praktická část je věnována výzkumu, kde se ptám zákazníků pomocí dotazníkového šetření. Je zaměřena na úroveň poskytovaných služeb. Je zaměřena na srovnání úrovně kvality elektronického obchodu na základě očekávání a vnímání zákazníků. Zjišťuje jaké úrovně elektronický obchod NAKUPTEUNAS.CZ dosáhl v očích zákazníků. Praktická část je také doplněna tabulkami a grafy v příloze. Cílem je poskytnout informace o spokojenosti zákazníků. Závěrem práce je formulace návrhu a doporučení k řešení zmíněné problematiky.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the assessment of the quality level of e-commerce NAKUPTEUNAS.CZ. The theoretical part is focused on quality, planning, management, establishment and improvement, customer satisfaction and service provided in electronic commerce. Pictures, graphs and tables in the appendix complement this part. The practical part is devoted to research where customers are surveyed through a questionnaire. It focuses on the level of services provided. It looks into the comparison of the quality of e-commerce on the basis of expectations and perceptions of customers. It determines what level of e-commerce has NAKUPTEUNAS.CZ achieved in the eyes of customers. Furthermore, the practical part includes tables and graphs in the appendix. The aim is to provide information about customer satisfaction. Finally, the work provides a formulation of proposals and recommendations to address the aforementioned issues.en
dc.format.extent4537026 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKvalita, plánování kvality, řízení kvality, prokazování kvality, zlepšování kvality, spokojenost zákazníka, elektronický obchod, služba, zákazník.cs
dc.subjectQuality, quality planning, quality control, quality assurance, quality improvement, customer satisfaction, ecommerce, service, customer.en
dc.titleZhodnocení úrovně kvality elektronických obchodůcs
dc.title.alternativeAssessment of the Level of E-commerce Qualityen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBeňová, Kamilacs
dc.date.accepted2013-06-11cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSCH470_EKF_B6208_6208R020_00_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam