Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchcs
dc.contributor.authorPopelářová, Věracs
dc.date.accessioned2015-11-04T08:49:33Z
dc.date.available2015-11-04T08:49:33Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/110617
dc.descriptionImport 04/11/2015cs
dc.description.abstractPráce pojednává o problematice vnímání image značky chytrých telefonů Huawei na evropském trhu a o jejím stupni znalosti mezi studenty vzdělávacího programu ERASMUS. V práci je také věnována pozornost obecnému chování spotřebitelů na evropském trhu chytrých mobilních telefonů a vnímání image dalších vybraných značek mobilních telefonů studenty programu ERASMUS. Pro sběr dat byla využita technika skupinové diskuze, následně pak metoda dotazování s využitím strukturovaného dotazníku.cs
dc.description.abstractThesis is related to Huawei smartphone brand’s perception among ERASMUS students on European smartphone market. Research also describes ERASMUS students‘ consumer behavior and their perception of other mobile phone brands‘ images. Research was performed by qualitative research-technique called Focus Group Research followed by quantitative research-method of questioning by using written questionnaire.en
dc.format.extent7679563 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectznačka, image značky, mobilní telefon, chytrý telefon, smartphone, Huawei, ERASMUS, ERASMUS student, spotřebitelské chovánícs
dc.subjectbrand, brand image, mobile phone, smartphone, Huawei, ERASMUS, ERASMUS student, consumer behavioren
dc.titleAnalýza vnímání značky HUAWEI studenty programu ERASMUScs
dc.title.alternativeAnalysis of HUAWEI Perception Among ERASMUS Studentsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBalcar, Tomášcs
dc.date.accepted2015-09-02cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPOP0020_EKF_N6208_6208T062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam