Implementace influencer marketingu do komunikace značky na trhu sirupů
Další název
Implementation of Influencer Marketing in Brand Communication on the Syrup Market
Studijní program
Marketing
Studijní obor
Marketingová komunikace
Instituce přidělující titul
Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta
Přístupová práva
openAccess
Kolekce
Citace PRO
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Further restructuring steps of Vitkovice, a.s. influencing the company's entrepreneurial acitivity in 2003
Botorová, Kateřina (Sborník vědeckých prací Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. Řada hutnická. 2004, roč. 47, č. 1, s. 85-87.) -
AFM study of structure influence on butterfly wings coloration
Dallaeva, Dinara; Tománek, Pavel (Advances in electrical and electronic engineering. 2012, vol. 10, no. 2, p. 120-124.) -
The influence of advertising on the purchase of pharmaceutical products
Valečková, Jana (Ekonomická revue. 2012, roč. 15, č. 3, s. 177–189.)