DSpace VŠB-TUO
    • čeština
    • English
  • čeština 
    • čeština
    • English
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   DSpace VŠB-TUO
  • Ekonomická fakulta / Faculty of Economics (EKF)
  • Vysokoškolské kvalifikační práce Ekonomické fakulty / Theses and dissertations of Faculty of Economics (EKF)
  • Zobrazit záznam
  •   DSpace VŠB-TUO
  • Ekonomická fakulta / Faculty of Economics (EKF)
  • Vysokoškolské kvalifikační práce Ekonomické fakulty / Theses and dissertations of Faculty of Economics (EKF)
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Implementace influencer marketingu do komunikace značky na trhu sirupů

Další název
Implementation of Influencer Marketing in Brand Communication on the Syrup Market
Zobrazit/otevřít
Text práce (1.931Mb)
Zadání (48.80Kb)
Posudek vedoucího – Lůžek, Petr (58.22Kb)
Posudek oponenta – Musilová, Michaela (60.17Kb)
Autor
Pyszková, Dominika
Vedoucí práce
Lůžek, Petr
Datum vydání
2022
Typ dokumentu
Bakalářská práce
Metadata
Zobrazit celý záznam
Studijní program
Marketing
Studijní obor
Marketingová komunikace
Instituce přidělující titul
Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta
Přístupová práva
openAccess
URI
http://hdl.handle.net/10084/146880
Kolekce
  • Vysokoškolské kvalifikační práce Ekonomické fakulty / Theses and dissertations of Faculty of Economics (EKF) [36614]
Citace PRO

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Further restructuring steps of Vitkovice, a.s. influencing the company's entrepreneurial acitivity in 2003 

    Botorová, Kateřina (Sborník vědeckých prací Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. Řada hutnická. 2004, roč. 47, č. 1, s. 85-87.)
  • AFM study of structure influence on butterfly wings coloration 

    Dallaeva, Dinara; Tománek, Pavel (Advances in electrical and electronic engineering. 2012, vol. 10, no. 2, p. 120-124.)
  • The influence of advertising on the purchase of pharmaceutical products 

    Valečková, Jana (Ekonomická revue. 2012, roč. 15, č. 3, s. 177–189.)

VŠB-TUO copyright © 2006-2025 
DSpace software copyright © 2002-2025 MIT and HP
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
openair
Theme by  
@mire NV
 

 

Rozšířené hledání

Užitečné odkazy

VŠB-TUOÚstřední knihovna VŠB-TUOBlog E-zdrojeOpen Access WeekPrůvodce Open Access

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDatum vydáníAutořiNázvyKlíčová slovaTyp dokumentuTato kolekceDatum vydáníAutořiNázvyKlíčová slovaTyp dokumentu

Můj účet

Přihlásit se

VŠB-TUO copyright © 2006-2025 
DSpace software copyright © 2002-2025 MIT and HP
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
openair
Theme by  
@mire NV