Show simple item record

dc.contributor.advisorLůžek, Petr
dc.contributor.authorPyszková, Dominika
dc.date.accessioned2022-09-01T07:18:56Z
dc.date.available2022-09-01T07:18:56Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146880
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou influencer marketingu, konkrétně její implementací do komunikace značky na trhu sirupů. Cílem práce je nejen zjistit, jakým způsobem lze influencer marketing zakomponovat do komunikace značky, ale také jak její cílová skupina influencery vnímá. V první části jsou popsány východiska online marketingové komunikace, ve které jsou mimo jiné zahrnuty kapitoly přibližující nástroj influencer marketing. Poté je charakterizována daná značka v rámci trhu se sirupy. Druhá část je zaměřena na zkoumání postojů skrze online dotazníkového šetření. V neposlední řadě jsou analyzovány výsledky, na jejichž základě jsou rovněž sestaveny návrhy a doporučení na vytvoření konkrétní kampaně.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the issue of influencer marketing, specifically its implementation in brand communication in the syrup market. The aim of the thesis is not only to find out how influencer marketing can be incorporated into brand communication, but also how its target group perceives influencers. The first part describes the basics of online marketing communication, which includes, among other things, chapters approaching the influencer marketing tool. Then the brand is characterized within the syrup market. The second part is focused on examining attitudes through an online questionnaire survey. Last but not least, the results are analyzed, on the basis of which proposals and recommendations for the creation of a specific campaign are also compiled.en
dc.format.extent2025684 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectInfluencercs
dc.subjectinfluencer marketingcs
dc.subjectimplementacecs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectznačkacs
dc.subjecttrhcs
dc.subjectsirupcs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectInfluenceren
dc.subjectinfluencer marketingen
dc.subjectimplementationen
dc.subjectcommunicationen
dc.subjectbranden
dc.subjectmarketen
dc.subjectsyrupen
dc.subjectsocial networksen
dc.titleImplementace influencer marketingu do komunikace značky na trhu sirupůcs
dc.title.alternativeImplementation of Influencer Marketing in Brand Communication on the Syrup Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMusilová, Michaela
dc.date.accepted2022-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPYS0042_EKF_B0414A050001_S01_2022
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record