Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPoczatková, Blanka
dc.contributor.authorMacek, Radek
dc.date.accessioned2024-06-27T17:22:53Z
dc.date.available2024-06-27T17:22:53Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/153271
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá vytvořením strategie pro malý výrobní podnik. Práce je rozdělena do šesti kapitol. Úvodní kapitola představuje význam práce, druhá kapitola se věnuje teoretickému rámci práce, zahrnující základní pojmy a metody. Třetí kapitola představuje charakteristiku samotné společnosti, zatímco čtvrtá kapitola se zaměřuje na aplikaci metod externí a interní analýzy. Na základě zjištěných silných stránek, slabých stránek, příležitostí a hrozeb jsou v následující kapitole navrženy dvě strategie – Differentiation Focus strategie a intenzivní strategie. Závěrečná kapitola shrnuje dosažené výsledky.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with the creation of a strategy for a small manufacturing enterprise. The work is divided into six chapters. The introductory chapter presents the meaning of the work, the second chapter is devoted to the theoretical framework of the work, including basic concepts and methods. The third chapter presents the characteristics of the company itself, while the fourth chapter focuses on the application of external and internal analysis methods. Based on the identified strengths, weaknesses, opportunities and threats, two strategies are proposed in the following chapter - the Differentiation Focus strategy and the Intensive strategy. The final chapter summarizes the results achieved.en
dc.format.extent1339450 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectStrategiecs
dc.subjectstrategická analýzacs
dc.subjectstrategické řízenícs
dc.subjectstrategické myšlenícs
dc.subjectstrategické cílecs
dc.subjectPorterova analýza pěti konkurenčních silcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectPEST analýzacs
dc.subjectfinanční analýzacs
dc.subjectanalýza vnitřních zdrojůcs
dc.subjectDifferentiation Focus strategiecs
dc.subjectintenzivní strategiecs
dc.subjectStrategyen
dc.subjectstrategic analysisen
dc.subjectstrategic managementen
dc.subjectstrategic thinkingen
dc.subjectstrategic goalsen
dc.subjectPorter's analysis of five competitive forcesen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectPEST analysisen
dc.subjectfinancial analysisen
dc.subjectinternal resource analysisen
dc.subjectDifferentiation Focus strategyen
dc.subjectIntensive strategyen
dc.titleNávrh strategie pro malý výrobní podnikcs
dc.title.alternativeStrategy Proposal for a Small Manufacturing Enterpriseen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeHronová, Pavlína
dc.date.accepted2024-05-27
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchPodniková ekonomikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisMAC0505_EKF_N0413A050014_S01_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam