Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorUrminský, Jaroslav
dc.contributor.authorDoubravová, Eliška
dc.date.accessioned2025-06-23T11:47:23Z
dc.date.available2025-06-23T11:47:23Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156202
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá vlivem influencer marketingu na nákupní chování spotřebitelů na trhu s kosmetickými produkty, se zaměřením na generace X, Y a Z. Cílem je zjistit, do jaké míry influenceři ovlivňují rozhodování spotřebitelů při výběru kosmetiky, jaké faktory přispívají k jejich důvěryhodnosti a jaký typ obsahu je pro různé generace nejpřesvědčivější. Teoretická část se věnuje spotřebitelskému chování, influencer marketingu a charakteristice trhu s kosmetickými produkty, včetně analýzy makroprostředí pomocí PESTLE analýzy. Praktická část zahrnuje popis metodologie sběru dat a analýzu výsledků výzkumu, který byl realizován formou dotazníkového šetření. V závěru práce jsou uvedena doporučení vycházející z poznatků získaných výzkumem.cs
dc.description.abstractThis thesis examines the influence of influencer marketing on consumer purchasing behavior in the cosmetics market, with a focus on Generations X, Y, and Z. The aim is to determine the extent to which influencers affect consumer decisions when choosing cosmetic products, what factors contribute to their perceived credibility, and which type of content is most persuasive for different generations. The theoretical part addresses consumer behavior, influencer marketing, and the characteristics of the cosmetics market, including a macro-environmental analysis using the PESTLE framework. The practical part describes the data collection methodology and presents the analysis of results obtained through a questionnaire survey. The final part of the thesis provides recommendations based on the findings of the research.en
dc.format.extent1206084 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectinfluencer marketingcs
dc.subjectinfluencercs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectkosmetický trhcs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectgenerace Xcs
dc.subjectgenerace Ycs
dc.subjectgenerace Zcs
dc.subjectdůvěryhodnostcs
dc.subjectnákupní rozhodovánícs
dc.subjectonline marketingcs
dc.subjectdoporučení influencerůcs
dc.subjectkvantitativní výzkumcs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectinfluencer marketingen
dc.subjectinfluenceren
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectcosmetics marketen
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjectGeneration Xen
dc.subjectGeneration Yen
dc.subjectGeneration Zen
dc.subjecttrustworthinessen
dc.subjectpurchasing decision-makingen
dc.subjectonline marketingen
dc.subjectinfluencer recommendationsen
dc.subjectquantitative researchen
dc.subjectquestionnaire surveyen
dc.titleDopad influencer marketingu na nákupní rozhodování žen na trhu kosmetických produktůcs
dc.title.alternativeThe Impact of Influencer Marketing on Women's Purchasing Decisions on the Cosmetics Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeHomolová, Karolína
dc.date.accepted2025-05-26
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisDOU0054_EKF_N0414A050001_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam