Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDrastíková, Janaen
dc.contributor.authorNovotná, Lucieen
dc.date.accessioned2009-09-01T02:46:02Z
dc.date.available2009-09-01T02:46:02Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73085
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá vzdělávacími programy Evropské unie. Cílem je analýza programu Erasmus v rámci České republiky i všech účastnických zemí. Dále je zaměřena na hodnocení programu ze strany vyjíždějících studentů na Ekonomické fakultě VŠB-TUO. Evropská komise si dala za cíl dosáhnout do roku 2012 účasti tří milionů studentů v programu Erasmus. Tohoto cíle se zřejmě nepodaří dosáhnout. V rámci Ekonomické fakulty se počet vyjíždějících studentů každoročně zvyšuje. Ovšem kapacita programu je naplněna každý rok pouze okolo 50 %. Analýza ze strany vyjíždějících studentů na Ekonomické fakultě ukázala, že studenti jsou s pobytem spokojeni, u všech došlo ke zlepšení jazykových znalostí. Pouze 30 % studentů uvedlo, že studium na hostitelské univerzitě mělo nějaké nedostatky. Pro všechny studenty mělo studium přínos po odborné i osobní stránce, přičemž po osobní stránce byl hodnocen lépe.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with EU educational programmes. The main aim is the analysis of Erasmus programme within the Czech Republic and all participating countries. Also it focuses on evaluation of this programme from the side of outcoming students at the Faculty of Economics, Technical University of Ostrava. The European Commission set the aim to reach participation of 3 million students until 2012 in this programme. This aim won’t be evidently reached. Number of outcoming students at the Faculty of Economics increases every year. But the 50 % of programme capacity is used. The analysis from the side of outcoming students shows, that students are satisfied with the programme, they improve their language skills. Only 30 % of students have some inadequacies during their study stay. The study abroad had personnel and professionel benefit for all students, personnel benefit was evaluated better.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent415543 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectVzdělávací programy EUcs
dc.subjectComeniuscs
dc.subjectErasmuscs
dc.subjectErasmus Munduscs
dc.subjectJean Monnetcs
dc.subjectGruntvigcs
dc.subjectPrůřezový programcs
dc.subjectEU educational Programmesen
dc.subjectComeniusen
dc.subjectErasmusen
dc.subjectErasmus Mundusen
dc.subjectJean Monneten
dc.subjectGruntvigen
dc.subjectTransversal Programen
dc.titleVzdělávací programy EU - ERASMUScs
dc.title.alternativeEU Educational Programmes - ERASMUSen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200900706cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.date.accepted2009-06-11en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department120 - Katedra evropské integracecs
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchEurosprávacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisNOV765_EKF_B6202_6210R004_00_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam