Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchcs
dc.contributor.authorChuchrová, Kateřinacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:39:02Z
dc.date.available2012-07-11T07:39:02Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91789
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractCílem práce bylo klasifikovat zákazníky společnosti Ostravská těžební, a.s. pomocí metody ABC a zjistit, jak se jednotlivé segmenty podílejí na celkové výkonnosti podniku a navrhnout konkrétní postupy a doporučení. Segmentace byla provedena na základě Paretovy analýzy, a to podle podílu zákazníků na obratu společnosti a podle frekvence zakázek. Na základě těchto analýz byly pro jednotlivé tržní segmenty formulovány návrhy a doporučení. Součástí práce bylo také provedení analýz vztahu mezi zkoumanými proměnnými, a to mezi obratem a frekvencí nákupu a obratem a velikostí firmy z hlediska počtu zákazníků.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis was to classify the customers of the company Ostravská težební, a.s. by the ABC method, to find how are the individual segments contributing to the whole performance of the company and to design the specific processes and recommendations. Segmentation was done by Pareto analysis namely by the contribution of the customers on the turnover of the company and the frequency of the contracts. Based on these analyses the propositions and recommendations were formulated for the individual market segments. The analysis of the relationship between the researched variables was also the part of this thesis, namely the relationship between the turnover and the frequency of the shopping and secondly on the turnover and the size of the company from the point of the number of customers.en
dc.format.extent6557201 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza ABC, cílený marketing, cílový trh, mikrosegmenty, Paretova analýza, Paretovo pravidlo, P-Q analýza, segment, segmentace, segmentovaný marketing, tržně diferenciovaný marketingcs
dc.subjectABC analysis, targeted marketing, targeted markets, micro segments, Pareto analysis, Pareto principle, P-Q analysis, segment, segmentation, segmented marketing, market differentiated marketing.en
dc.titleVýběr cílových segmentů na trhu stavebního materiálucs
dc.title.alternativeTargeting on the Building Material Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKozel, Romancs
dc.date.accepted2012-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCHU0003_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam